Forum ogólnotematyczne - Popiszmy.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Jak poprawić kondycję?
Autor Wiadomość
A*n*i*a 


Dołączyła: 05 Gru 2008
Posty: 996
Wysłany: 25 Maj 2009, 15:19   Jak poprawić kondycję?

Jakie są sprawdzone sposoby na poprawę kondycji?
_________________
Zapraszam www.linkarnia.pl
 
 
Pastelowa 


Wiek: 25
Dołączyła: 09 Gru 2008
Posty: 501
Wysłany: 25 Maj 2009, 15:55   

Sama pracuje nad tym, bo kiedyś naprawdę bardzo dobrze mi szło w bieganiu na długi dystans, jednak ostatnio to zaniedbałam.
Jedyne co pozostało to trenować, trenować i jeszcze raz trenować.
Poza tym trzeba uzupełniać braki poprzez picie dużej ilości wody niegazowanej i jakaś lekka dieta, posiadająca dużo ilość węglowodanów.
 
 
Ziel@ 


Wiek: 25
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 33
Wysłany: 25 Maj 2009, 16:52   

Przed każdym treningiem należy pamiętać o przeprowadzeniu rozgrzewki. Należy ogólnie się rozciągnąć z naciskiem oczywiście na uda ,łydki oraz ramiona. Po wstępnej rozgrzewce biegamy od 800m do 1000m leciutkim truchcikiem w celu rozgrzania mięśni i włókien. Następnie dobrze jest przejść na palcach około 50m a następnie na piętach ten sam dystans.
Należy także pamiętać o rozgrzewce po treningu w celu rozciągnięcia obciążonych mięśni oraz w celu uniknięcia kontuzji .Po treningu można zastosować zwykły trucht około 800m.
Tak więc przejdźmy to samego treningu:

Poniedziałek:
Biegamy 3 x 80m (sprint), po czym 3 min przerwy
Następnie 3 x 80m po czym 4 min przerwy
I ostatnie 2 x 80m
Po krótkim odpoczynku (około 20 min)
Biegamy 4 x 120m sprintem, z tym że nie wracamy na miejsce startu tylko po każdym 120m zwalniamy do truchtu i tak biegniemy około 1 minuty i następnie kolejna seria 120m i znów zwalniamy itd.


Wtorek :
Biegamy 6 x 150m sprintu (na 70-90%) miedzy każdym biegiem 2 min przerwy
Następnie po 20 min biegamy
3x 100m z tym że nie wracamy na miejsce startu tylko tak jak w poprzednim dniu zwalniamy i znów przyspieszamy na kolejne 100m

Środa :
Biegamy 8x 40m sprintu miedzy każdym biegiem 2 min przerwy
Następnie po 20 min
6x 120m i tak jak poprzednio nie wracamy na miejsce startu tylko po każdym 120m trucht 60s i następne 120m itd.

Czwartek:
Biegamy 4x 200m sprintu (70-90%) miedzy każdym biegiem 2 min przerwy
Następnie ( po 10 min) robimy przeplatane dystanse
50m, 100m, 150m, 100m, 50m miedzy każdym biegiem 2 min przerwy

Piątek :
Biegamy 6x400m ale w ten sposób że pierwsze 100m sprint następne 100m trucht następne 100m sprint i następne 100m trucht miedzy każdym biegiem 1 min przerwy

Sobota :
Biegamy 1X200m
Następnie 6 x 60m
I na koniec 1x 300m

Niedziela :
Odpoczynek

Po każdym dniu ćwiczeń nie zapominamy o rozbieganiu nóg (wążne, bo trening przygotowany jest głównie z naciskiem na szybkość) około 2000 do 3000metrów oraz gorąca kąpiel. Podczas treningu ważnym jest pamiętać o uzupełnianiu ilości płynów (litr wody).
Trening Stosujemy od 2 do 3 tygodni następnie 1 tydzień przerwy i powtarzamy cały cykl.


Cykl przygotowany głównie z naciskiem na szybkość. Jednak nadaje się na poprawę kondycji.
 
 
 
Diablica 


Wiek: 31
Dołączyła: 17 Paź 2008
Posty: 1427
Wysłany: 25 Maj 2009, 19:50   

Z tego co wiem:
rzucić palenie (jesli palisz)
zrezygnowanie z jedzenia w restauracjach szybkiej obsługi
zmniejszenie ilości soli w posiłkach
spożywanie co najmniej 1,5 litra wody dziennie
i co najważniejsze ĆWICZENIA regularne...
Jak cos sobie przypomnę to wpiszę
_________________
Piękno kobiety jest formą władzy!
 
 
 
apokalipsa 


Zaproszone osoby: 2
Pomogła: 1 raz
Wiek: 28
Dołączyła: 20 Paź 2008
Posty: 1186
Wysłany: 25 Maj 2009, 19:51   

A*n*i*a napisał/a:
Jakie są sprawdzone sposoby na poprawę kondycji?

przede wszystkim to raczej duuużo sportu i zrezygnowanie z fast foodów.
_________________
Das Schönste, was wir erleben können, ist das Geheimnisvolle.



Pamiętajcie:
1.Admin,Moderator ma zawsze rację.
2.Jeśli się nie zgadzasz patrz punkt 1.
 
 
 
Diablica 


Wiek: 31
Dołączyła: 17 Paź 2008
Posty: 1427
Wysłany: 17 Czerwiec 2009, 22:04   

A ja od dzisiaj zaczęłam bieganie, hm pojawiła się zadyszka więc muszę rzucić palenie. Obym wytrwała :)
_________________
Piękno kobiety jest formą władzy!
 
 
 
A*n*i*a 


Dołączyła: 05 Gru 2008
Posty: 996
Wysłany: 18 Czerwiec 2009, 08:15   

Trzymam kciuki za Ciebie Diablica, :->
_________________
Zapraszam www.linkarnia.pl
 
 
MakeMeSmile 


Wiek: 28
Dołączyła: 20 Sty 2009
Posty: 546
Wysłany: 18 Czerwiec 2009, 11:36   

Diablica napisał/a:
A ja od dzisiaj zaczęłam bieganie

Czyli od wczoraj, też zaczęłam z kumpelą :D hehe
_________________
Legenda o smoku uczy, iż nie należy zaspokajać głodu byle baranem...
 
 
 
inste 


Dołączyła: 10 Lis 2009
Posty: 21
Wysłany: 10 Listopad 2009, 12:18   

Seks, dieta bogata w ryby oraz owoce i warzywa, fitness, pływanie i wysypianie się :)
_________________
[Sygnaturka dostępna od 25 postów]
 
 
Naysha 


Dołączyła: 23 Lis 2009
Posty: 10
Wysłany: 10 Grudzień 2009, 09:41   

inste zgadzam sie:) fitness zaczęłam 2 tyg temu i teraz słodkie zakwasy mam:P
_________________
[Sygnaturka dostępna od 25 postów]
 
 
smoke 


Wiek: 31
Dołączyła: 22 Cze 2009
Posty: 72
Wysłany: 12 Styczeń 2010, 11:34   

Kurcze, a ja zaczynam poszukiwania jakiegos ciekawego fitnessu.
Nie chce iść na zwykły aerobik, bo to nudne.
Macie jakieś propozycje?
 
 
vijar 

Dołączyła: 22 Lut 2010
Posty: 44
Wysłany: 22 Luty 2010, 18:54   

Moim najlepszym i najbardziej znanym sposobem na poprawienie kondycji jest bieganie i jazda na rowerze;) A jak nie ma pogody, która sprzyja uprawianiu tych sportów to zawsze można się wybrać na aerobik;) Na pewno Twoja kondycja po takich zajęciach będzie lepsza;)
 
 
biłkow 

Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 5
Wysłany: 2 Maj 2010, 16:35   

Jedyny sprawdzony sposób na poprawę kondycji to ćwiczenia i jeszcze raz ćwiczenia. Aha no i jeszcze ćwiczenia. Jak będziemy siedzeć w domu przed telewizorem w nadzieji, że kondycha nam podskoczy to nic z tego. Wiosna jest, ładna pogoda więc brać rowery albo psa i iść pobiegać do parku
_________________
[Sygnaturka dostępna od 25 postów]
 
 
zaneta 

Dołączyła: 25 Gru 2010
Posty: 4
Wysłany: 23 Luty 2011, 12:59   

Przede wszystkim regularne ćwiczenia. Wyrabianie kondycji to całkiem co innego niż spalanie tłuszczy czy samo odchudzanie :) Oczywiście wspomaga odchudzanie i odwrotnie. Kiedyś np. dużo chodziłam po górach i jeździłam na rowerze - kondycja była świetna. wystarczyło przestać na pare miesięcy i miałam problem z dobieganiem do odjeżdżającego autobusu;/ Okropne uczucie - od razu zapisałam się na fitness, ale szybko mi się znudziło... W końcu znalazłam idealną dla siebie opcję i już od dłuższego czasu chodzę na zajęcia z ZUMBY ;)
Link dla zainteresowanych http://www.ananday.pl/index.php?id=zumba
Świetnie wyrabia kondycję i przede wszystkim nie jest nudna. Jeśli lubicie taniec to bardzo polecam!
_________________
[Sygnaturka dostępna od 25 postów]
 
 
zumba 

Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 1
Wysłany: 1 Lipiec 2011, 10:10   

Regularne ćwiczenia aerobowe wraz z prawidłową dietą dobraną specjalnie dla Ciebie są jedynym rozwiązaniem. Najlepiej na początku nie forsować zbytnio organizmu!!!Stopniowo zwiększać intensywność!.

Od roku w Polsce dostępne są nowoczesne zajęcia Fitness w połączeniu z tańcem i energiczną muzyką - Zumba. Są to zajęcia nastawione na spalanie kalorii i poprawę kondycji i wytrzymałości. Powstaje coraz więcej szkół które oferują tego typu zajęcia np: http://www.zumba4life.pl

Polecam serdecznie!
_________________
[Sygnaturka dostępna od 25 postów]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by PhpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xand created by spleen modified v0.4 by warna


Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.

Zapoznaj się również z nasza Polityka Prywatnosci

  
ROZUMIEM
Reklama
Baza przepisów kulinarnych Reklama
nauka pływania dla dzieci
farmakologia podręcznik
sauny na podczerwień

Chmura tagów

pożyczki góry prawo sport hotel przesyłki fakty fakty biura hotele transport kredyt usg pomoc drogowa restauracje biura auta hobby dom przeprowadzki meble domy kursy kosmetyki rozrywka porady prawne hydraulik kredyt spływy kajakowe koszulki szkolenia szalik dotacje auta handel Włochy zegarki loty ubrania szkolenie hotel klub poznań restauracja paczki poznań suplementy kurier dotacje busy